就快UT喇;( 好似仲有2日(?) 溫唔完啦唔夠時間啦...丫丫丫t_t 前兩日都好乖咁溫書. 但E家真係攰到成身酸痛好眼訓... 又想食野X_X XD 我怕時間太慢 日夜擔心失去你 恨不得一夜之間白頭 永不分離.