|
MERRY CHRISTMAS:)★
|
|
金年既聖誕有你地每一個
真係玩到好開心
: D
我愛你地
朋友們^_^
希望你能當我寶貝 你一定不會後悔
我只有一個要求 就是要對你好
永遠不讓你流淚 永遠都不讓你心碎
只要你相信我 只要你相信我
你地每一個都係我寶貝^^
我會對你地好^^ 相信我^^
我只有一個要求 就是要對你好
永遠不讓你流淚 永遠都不讓你心碎
希望你相信我 我們在一起好嗎
我地要永遠在一起^^
2010:) 發生左好多事啊....
2011 fighting:@
溫書啦baby, 考試啦>3<
| |
|
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 477 | »
|
|