先講1聲KTL生日快樂``
我今日係要開心定傷心呢??
點解d人有事冇都事都唔番學..
生日.默書.統測又點.
依d直口成立咩??
其實番學有咩唔好??
每日係屋企訓,玩電腦,出街...
咁既日子係最好??
如果每日都係咁,未來既日子又點過呢??
人生就係咁過,唔會好頹廢咩??
睇漫畫就得,睇關於太空既書就比人睇唔起..
你話冇興趣冇所為,但話唔關自己事就唔可以..
凈係識玩,唔諗下點解自己生存係依個世界..
如果太空冇爆炸點會有地球,點會有你..
點解您要比我知道真相?!
點解您唔比我開開心心咁過依11o日?!
點解您唔番學?!
你要唔番學都唔好比我見到啊,,大佬``
點解我唔遲d出學校門口?!
點解世界要咁多戰爭?!
點解每個人唔可以做多小小?!
點解神要咁玩我?!
可能我諗得太多喇``
唉,,佢同成班fd去群星8:00pm-00:00pm
-------------------------------------------------------------------
2009-11-14
haha,今日勁開心一次過買到霍金既勇闖宇宙首部曲同第2部曲仲有本室內設計
不過仲未搵到時間簡史.插圖版同果殼中的宇宙.典藏版,,算喇慢慢搵,
最開心都係係ive識到Crystal姐姐,,佢好好人仲好令女,,最愛Crystal姐姐`
-------------------------------------------------------------------
2009-11-15
世界就係咁殘酷,,琴日勁開心今日就勁唔開心,,唉...原本今日幾開心同珠珠去港大cosplay,,但諗起蕉早係ok見到既野{[(仲要兜口兜面見到,可能佢見唔到我喇`)]}就唔想講野.唔想食野..凈係想飲.想喊又喊唔出`...唉..好想好想去IVE讀,,唔想番學.都唔知見到佢點好`如果有種藥食左可以忘記哂d唔開心既野同冇哂貪念.你話幾好呢`世界就可以開心d.和d.......
-------------------------------------------------------------------
2009-11-16&17
如果可以見到流星既話就好喇,,但如果有230萬咁仲好可以上太空,,兩個鐘已經足夠`
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
2009-11-20
在你那雙看似沒什麼的雙眼裡,其實你已經悟透了許多的事情,不管是你想承認還是你不想承認,在別人的眼裡,你是的成熟的大姐姐(大哥哥),所以大家常常找你問一些問題,又因為你向水晶ㄧ樣可以淨化人心,所以你是好人喔!
|