| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 5 月 23 日 星期日  |
2010-05-23  |
分類: 未分類 |
訓左半日,毛喇喇鍾安打黎叫我打機..
陳俊豪令左個電話黎聽.又話咩佢番左黎,
又話自己吾系陳俊豪.問我做咩甘掛住陳俊豪
傻既,系都吾掛住陳俊豪喇`
陳俊豪仲講左句:你猪黎嫁成日訓...{同佢講既野一樣嫁`}
沖完涼就去左網路打左兩粒`
NBA都幾好玩`
打完吾想甘早番屋企就諗住碌ling,
d球會比賽要得50分鐘`
我.豬油.鍾安.邦勁玩足球機,好hi..
終於等到,
頭兩次都系鍾安贏,第3次佢話認真
開頭以為鍾安實贏,豬油越打越冇心機.
好彩最後有個全中107贏左佢地`{吾識打差吾多喇`}
發現好多碌ling既人都有一個共通點,可能系我誤會左佢地喇`
學鍾安講,可能碌ling真系有錢人既玩意喇`
打番籃球算喇`
但我如果碌ling碌到甘有錢我一定吾會甘`
黃xx都幾好啊,但點解d人話佢扮野.話佢煩`
ok啊,可能我未發現佢扮野果面喇.煩吾系啊幾好玩啊.又中意打波`
{[(但其實點解今日會搵我打機既?!`)]}
|
| 發表時間:2010-05-24 02:02 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 41 | »
|