| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 21 日 星期三  |
| 狂爆心事! |
|
|
今日放咗學,
起m記見到D fd,
好自然我就講起我既心事lu!
講下,講下,
就過咗半粒鐘lu!
講完,成個心舒服唒!
|
| 刊登時間︰2007-06-14 04:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 20 日 星期二  |
| 串 阿sir! |
|
|
|
今日冇咩做,
咪講阿sir是非lor!
講講下,阿伶講佢dad and mum,
點串阿sir,笑到我同阿詞肚痛!

|
| 刊登時間︰2007-06-14 04:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 19 日 星期一  |
血案事件  |
|
|
今日上數學堂,
阿蚊又想界手,所以郭芷彤好心阻止佢,
搶佢把cutter la,點知原來只係一塊刀片,
冇任何野保護塊刀片wo,
咁郭芷彤一拃,咁就界親隻手趾!
而且流咗輕多血ar!
個傷口好似有成一寸深ar!
所以大家以後唔好亂play cutter la!
(依家諗起都恐佈! ) |
| 刊登時間︰2007-06-14 04:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 10 日 星期六  |
'佢'正式飛咗我la!  |
|
|
今日係'佢'生日ar!
我買咗份生日禮物比'佢'!
去到練波個到,
諗住比份禮物'佢'個時,
'佢'居然同我講:
可唔可以唔要ar!
我真係好傷心ar!
返到屋企,打比'佢',
問'佢'係咪想飛我la!
'佢'話係!
so我同'佢'講我以後都憎死'佢'!
好苦.....好苦........
之後'佢'打番黎,
話可唔可以做朋友wo!
我唔記得點答佢la!
但我今生今世都會記得今日!
林偉霖恨心飛咗羅淑婷! |
| 刊登時間︰2007-05-06 04:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 22 日 星期四  |
大家好!我又返來la!  |
|
|
我點解寫番日記呢?
it is because得到'佢'既鼓勵na!
呵...呵...
喱幾個月,真係發生好多野ar....
有.......
1.我同'佢'又離又合la!
2.羽毛球比賽出咗線!
3.羽毛球八強輸咗!(依家仲好傷心ar!)
4.我愛上咗黑白豬ar!
5.有人暗戀我wo!
6.情人節收到'佢'送既黑白豬!
我送咗自己整既朱古力比'佢'!
7.情人節,暗戀我個個人送咗支花比我,
不過我threw it to rubbish bin!
8.my mother入咗醫院!
9.自己一個人過年初1,2,3!
10.今年少咗好多利是,because冇去拜年!
總之,仲有好多野發生la!
講極都講唔唒ar!
不過,我今次寫番日記,
並唔代表我日日都寫架,
因為人總會有忙錄既時候ar! |
| 刊登時間︰2007-02-22 04:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 30 | »
|