天氣突然凍返,我立即中招,又傷風~
加埋隻眼仔都未好返,所以今日成日都留係屋企,補習都冇去到(唉,又搵小左 )
雖然今日母親節,我地今日成家人都係屋企喎~小有地我大佬都係到,事關佢部腦壞左,要係到整機,搞左成日咪又係去換個新既底板,真係搞gap
食完lunch之後又去訓過,希望隻眼仔好d,點知仲紅左,搞乜呀?
夜晚就去左新光食飯,點知咁到撞到大學上莊既人,不過都唔出奇既,事關大家都係住同一區既,容乜易撞到~
ps : ggxx flash版 仲未用到主角以外既人爆機呀,可惡,可惡