♥2007 年 7 月 12 日  星期四   晴天
比我老母鬧,,,,頂....

琴日勁慘囉...!

比我老母鬧...

話我今次考得唔好,,,,

又話我差2名就可以入精英班...

好唔底,,,,!

之後,,,

佢又拎我個fd同我比較,,,,

話佢學好多野,,,

又係自願滴,,,,

{補習,,,游水,,,,等等....}

{話佢每日放學都去補習...}

{又話佢本來矮過我...但係學完游水之後就同過我[162cm!!!]}

我真係頂頂頂頂佢唔順囉!!!

冇野好講....

佢係咁鬧我,,,

又話我考試果陣又唔溫書...

整係打機/煲劇...

{我都係煲左一次姐....!}

 

慘喇.....!

我老母又唔比我用電腦/睇電視都唔比呀....!!!!!

又逼我睇書....

點解呀???!!!!
冇晒人生希望同埋興趣喇!!!!
嗚.....

最慘係,,,,,,,,,

見唔到小綜呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

留CM!!!

 
 
 
出爐':2007-07-12 02:05 PM