比我老母鬧,,,,頂....
琴日勁慘囉...!
比我老母鬧...
話我今次考得唔好,,,,
又話我差2名就可以入精英班...
好唔底,,,,!
之後,,,
佢又拎我個fd同我比較,,,,
話佢學好多野,,,
又係自願滴,,,,
{補習,,,游水,,,,等等....}
{話佢每日放學都去補習...}
{又話佢本來矮過我...但係學完游水之後就同過我[162cm!!!]}
我真係頂頂頂頂佢唔順囉!!!
冇野好講....
佢係咁鬧我,,,
又話我考試果陣又唔溫書...
整係打機/煲劇...
{我都係煲左一次姐....!}
慘喇.....!
我老母又唔比我用電腦/睇電視都唔比呀....!!!!!
又逼我睇書....
點解呀???!!!!
冇晒人生希望同埋興趣喇!!!!
嗚.....
最慘係,,,,,,,,,
見唔到小綜呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
留CM!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
出爐':2007-07-12 02:05 PM | |