♥2007 年 6 月 19 日  星期二   晴天
溫書,,,, 溫到傻晒!!!

希望今次Mathz會好D la...

////‥\\\\

大家要渣柚努力溫書,,,

下年要一齊喔!!!!

{唔比我煲劇....搞錯,,, }

>3<

 

留番個令令既Cm比我啦!

=]

 

 
 
 
出爐':2007-06-19 06:12 PM