| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-04-21  |
0830-1030 英文
蘭西讚我英文二成績好左好多,haha
放學5虎去大埔NEWAY唱K
K LUNCH個餐牌同上次一樣
即刻呼籲D人吾好食咖哩,哈
唱到1點9
各自各歸家
健健未夠鍾返工,返公司訓教-3-
返到粉嶺行返去,又熱又累-3-
打比健健傾左陣
返到屋企玩電腦,玩左成日-3-
同家榮MSN,傾左好耐
耐冇聯絡既朋友,果然好多野傾!
健健5點幾打比我傾電話
冇啦啦講靈異事件-3-
健健親戚既真人真事,好恐怖-3-
等健健放工再傾電話
1點鍾訓教
*足足由2點半玩電腦玩到12點半
10個鍾,好癲-3-
|
|
|
2009-04-21  |
是最最不可能 才這樣吸引
待你好只怪是我笨
盡全力難以抱得緊
若抱緊明知不會合襯
誰人叫我太貪心 要你熱吻
盲目地 與你說天說地
這叫做殘忍定淒美
明知後退我也可以避
偏偏又放縱到扮你知己
*期望你太多 注定難過
只好怪寂寞令我闖禍
可換到 幾次期待不需關懷都慶賀
捱下去結果 也是難過 (?)
只有我 自問自答 這苦心對或錯
天與地難以有人 可拯救到我*
路過幾多好人 誰也極吸引
但到底只會為你恨
沒緣份才會更多心
沒結果才想等你步近
旁人也替我操心 替我怒憤
明明是個個也都漂亮
偏這樣沉溺喜歡你
寧願恨你到喪失趣味
偏偏又愛上你沒法心死
REPEAT*
不理力量奉獻幾多 不顧後患尚有幾多
喜歡你逃避你 你不必知道清楚
REPEAT*
天再大 唯有你能親手殺死我 |
|
|
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 834 | »
|