| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-12-31  |
上左莫家健屋企做功課
去左買野先 年糕+芝士+蛋+麵包糠
返上去整野食 炸年糕芝士丸
失敗左-3-
健媽媽返左黎-3-
一定又亂諗野嫁喇 唉~
吾用年糕 用糯米粉
成功左!!!好好食!!!正到爆!!!好濟!!!
6點幾佢陪我系樓下坐 等老公
上老公到等佢換衫
then我返一返屋企
出尖沙咀行街睇燈飾 超級多人-3-
搵莫家健傾下計(佢賣緊螢光棒糖)
送左兩枝比我地 多謝!
但走左之後 發現螢光棒吾著個囉-3-
系到等 撞到莫家健好多次 haha
睇明星唱歌 等等等 終於11:59
同埋莫家健佢地倒數 都幾有氣氛 haha
傾左好多 冇野做 返屋企-3-
火車站好多人-3-
系出面等左半個鍾先入去
上老公到 睇左陣電視訓教

|
|
|
2008-12-30  |
一早會合長毛 , 莫家健 , 國家隊
一早比龜逗-3-
全因莫家健累事
個察人叔叔話:「知吾知今次衰咩呀?你個FRIEND呀,個金毛仔呀,拎住個波系甘踢,差D整到人呀!」
O哂咀-3-
莫家健我吾同你一齊行喇-3-
*仲要比「韓家俊」見到 好撚無奈
10年吾見到佢一次 一次就比佢見到D甘既野
去會合家建 大埔街市會合馬主
食早餐
去廣福足球場 佢地比賽 (校際)
原來我地對FL電腦隊
我做左啦啦隊N經理人-3-
馬騮之後黎左
莫家健好多正野 好似睇緊足球小將甘
3分鍾入左2球囉
個個開吾到界外球 莫家健懶醒走出去開
個姿勢好型 但一掟..'扇'太囉
但之後都威返一次 - 倒掛金釣入左?系!冇錯!系入左!
最後炒人地5比1 好撚爽
家建個FD之前仲講:「吾好踢啦你地 都輸硬嫁啦!」
O哂咀-3-
去食野
THEN上莫家健屋企
6點幾煮野食
我地既莫家健大廚
講堅 真系幾好食既
(豬頸肉意粉)
9點幾 馬主,長毛,國定隊走先
我地玩七級豬 我好勁 HAHA
輸家=李靜敏小姐
罰=示愛 (馬主)
TAKE1=比人CUT線 TAKE2 OF SO SAD=比人識穿
莫家健笑左出口 要罰
TAKE3 OF 家姐=信到十足 家姐仲SMS SAY SORRY
TAKE4 OF 嘉燕=吾受溝
黃明浩輸左要罰
TAKE5 OF 張潔萍=信 但佢吾系基督徒-3-
TAKE6 OF張潔萍 (李家建)=傻仔
打麻雀 打到第2日6點半

|
|
|
« | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | ... | 834 | »
|