| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-12-12  |
1040-1240 普通話
睇分數 - 說話:33.5/50 筆試:42/50
lunch 吾記得左去邊食-3-
1350-1550 電腦
依家教既野堅好悶
放學返屋企
夜晚同老公傾電話
好早訓
|
|
|
2008-12-11  |
1350-1350 中文
1600-1800 英文
齊齊飛出旺角Neway City
10人行
*我 家建 莫家健 國家隊 馬騮 (鐵膽5人)
李玲杰 明浩 鈺兒 提子 強哥 (半游離分子)
Buffet d野好多款
北京填鴨 都有-3-
(但竟然冇壽司囉 )
但味道其實普通
11點半游離分子閃左
鐵膽5人一唱唱到5點 haha 好正
仲要吾洗加$
系甘系到玩羅肥sd比我o個個game
好好玩 haha
一升升到頭10名
第1次玩算系甘
馬騮是貓?馬騮是大猩猩? haha
我最勁!!!
then莫家健系甘系到煲
最終比佢破左我
但始終吾夠羅肥高 一定比佢串-3-
搭火車返粉嶺
好feel 點坐都得
去稻香飲茶
飲完即返屋企訓教
一訓上床就訓著左魯
又冇同老公傾 對吾住  |
|
|
« | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | ... | 834 | »
|