| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-11-24  |
0830-1030 人際
做默戲 真系好好玩
組員:我 馬騮 小敏 金魚 萍果 野口
友情客串:Sexy馮 莫家健
我系旁白+編劇+導演
1040-1240 數學
完全比個小測玩死
完全吾識
放學 煮樓
*我 馬騮 馬主 家建 長毛 so sad 國家隊
食飽去和興book場
男仔去國家隊屋企
馬騮去我屋企
1500-1700 打羽毛球
莫家健打左1個鍾
莫家健vs馬主 真系幾激下
個人認為前者較強
打完去雍盛鋤dee
7點幾返屋企
返到樓下好黑 有d燈冇開
樓下勁多人 有警察有消防有電力公司
原來華冠全坐冇電囉
冇lift搭返屋企-3-
老公又未放工-3-
好彩有家建陪我
撞到家建個fd 一齊傾計
等左半個幾鍾 有返部lift搭
但只系後備電 好驚冇啦啦冇電
佢兩個1甘叫我行樓梯上 31層呀大佬
佢兩個陪我搭lift返上去
系甘講野嚇我囉司冇驚冇險返到
過左陣打比家建 打左幾次都系未能接通 好驚-3-
好彩最後都通左 冇事返到
*但原來有驚險野
搭返lift落去既時候
部lift震左震 d燈閃一閃
ha 點都好 真系多謝你
我知你趕時間既 但都陪我
多謝多謝多謝!
|
|
|
2008-11-23  |
同老公出旺角行街
收獲蠻豐富
夜晚去深水步食壽司
好味 飽到上心口
去左老公屋企
好快訓左 |
|
|
« | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | ... | 834 | »
|