| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-06-19  |
早上老公沒有送我回家
回到家先睡一覺
11時多起床 跟敏儀 媽媽 啊b 6嬸 Cookie到銀龍吃早餐
然後到大埔行街
媽媽識貨 買了一對蠻靚的PUMA
是我想買的類型 (可是她的腳只有36-37號)
5時左右 回去喇
晚上跟老公談電話 又一小吵
看過衝上雲霄後仍是精神奕奕
決定看小說 花了兩小時看畢一本小說
老公送我的4本小說 只淨一本沒看 又要入貨吧
看畢小說後 足足過了一小時三十分鍾才能睡
這一小時30分鍾 我翻看/聽一些短片和錄音 令我禁不住發笑
在肥強家 陳賢漢和黑狗大戰.........
在學校 我們玩遊戲 輸了的要被罰 章魚和馬騮是被罰者........
家中有新成員誕生 是邱泳霖............
表哥的寶貝兒 很活潑..........
跟幾個傻仔 在小食部拍短片.......
跟朋友唱k 把我們的歌聲收錄下來 是保留回憶吧.........
5D班在論理課 大合唱友共情........
如上 跟羅肥 肥榮打亂他們的節奏.........
練習排球過後 到4樓打Band 肥榮蠻棒的.......
等等等等.........
這些都一一留在我電話中 我不希望將來把這些都忘記!
一歲人仔都未夠 竟然做出甘搞笑既野
|
|
|
2008-06-18  |
5點半出發
搭火車去火炭轉巴士再行5分鍾左右就到
沙田蘇浙公學
好彩去之前問左姐夫 如果吾系又要哂錢搭的士
系門口有條友講:「姐姐 可吾可以幫我做份問卷牙?」
佢系甘煩住 見有時間就幫佢做下
講講下 原來條女仲大我一年
未夠鍾 系小食部等一等
上等去魯 叫名攞分紙
又系0528105? 又會甘岩既!
(之所以我甘記得 就系因為佢個編號同我既只系相差一個字)
啊!終於見到熟人 - 朱古力(張奕威)
今次第一輪 所以好快
有一男一女好勁 勁到我真系聽吾明佢地講乜 一個吾出聲
好失敗 真系生疏哂 好多字吾記得
好努力甘系最後7秒講一句:
i thing we have covered main point,thank you!
考完落超撚大雨 大到你吾信 連大脾都濕埋
行返火車站 返到粉嶺搭小巴 去老公公司搵佢
佢成公司人系車場做緊野 去車場等
第一次見佢公司新人 - 華仔 (他是前cfs學生)
比牙杰笑我:「安樂村好撚大咩?」
甘我吾記得就吾記得嫁啦 安樂村d路條條一樣樣
做完上返公司等佢地整埋d單就走
本身同老公去食PizzaHut 點知關左
好多舖都關左 所以 最後都系要食M記
食完搭小巴返老公到
老公好快訓左 我睇埋電視先
點知睇到一半訓左 =口=
***
老公琴日講左d令我好感動既野:
「拿 錢就吾系多 但系我點都會比最好最好既野你.........」 |
|
|
« | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | ... | 834 | »
|