| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-06-03  |
一早起身返學校 傾畢業禮既野
12點去火車站Join馬騮出旺角
第一站去GreenBox唱K
1330-1530 好久冇唱過
唱完 落大雨=口=
她又忘記拿傘子吧!
好彩我既一句野 哈哈
返去攞完周圍行
7點 返去喇
去到大埔墟 竟然話依站系終點站 要轉車-3-
系火車站等老公 之後行去椰林閣食飯
比左超多飯老公都食吾哂-3-
之後去左老公屋企
佢掛住同佢牙哥傾打機既野 吾理我
搞到我好眼訓 哄我都冇用 我要訓教!
|
|
|
2008-06-02  |
早上自行回家 又下雨了
老公家的雨傘 快被我拿光了
3時多 跟敏儀 牙b Cookie飛的到清河 (巧兒新屋)
家俊金屋藏嬌 哈哈
6時多 陪敏儀幫牙b睇醫生
邱小姐成日病 吾掂嫁啵!
之後到街市吃飯 (入伙飯)
一去到 被親戚們不停說我跟一個啤酒妹的樣子很像
可是 怎麼我一點也不覺得?
啊! 看見我的小學同學 是少帥哥一名 哈
記憶中 跟他好像從沒同班過
可是他還記得我 重要的是 他還記得我的名字
可是 我只記得他的樣子 不記得他的名字了
啊! 想起了 他還是住我隔離座的啊!
10時左右 回去了
玩玩電腦 跟老公談電話一會 睡覺 |
|
|
« | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | ... | 834 | »
|