大家好~我係呢個blog ge站長---灼乂Saber乂眼。今日係第一次同大家見面,所以先送大家一幅超炫ge圖---

係唔係好型仔呢(路人:自戀狂......)
唔講動漫住,都係講下學校啦!今日係暑假ge第一日(雖然表面係學科會議所以停課......),不過唔係特別期待,因為要做樂理功課做到頭痛>< 唉,與其話係暑假,不如話係特殊訓練......又要做完成本Maths exercise,又要做補習D功課......呢樣嗰樣,好囉嗦呀~(kurosai-kurosai-kurosai!!!)暑假ge意義係咩??唔係假期咩,但係又要做好多好多功課,我真係好懷疑係唔係「假期」......
講番起,我而家又要去做樂理,就快變「淚尊」啦~(救命呀~) |