小雨~*遺失の手記
拾到手記的你,希望會珍惜它……
不想給人當玩偶—
願你也珍惜身邊一切~
遙遠的話語~*
只想尒,
吥行嗎?
tingting5195
暱稱: 小雨~*.Eternal
國家: 香港
地區: 沙田區
MuSIc BoX~*
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
掰掰~
聖誕節哇~0v0
唉,,,
迷惘……
側邊欄位維護~
文章分類
全部 (15)
bLoG子通告‵ (1)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 24
今日人氣: 0
累積人氣: 488
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 29 日  星期五   酷熱


續-昨天的post 分類: 未分類

 寒蟬鳴泣之時

因為網上資訊超多,所以唔喺度作介紹啦- -
主要係想分享一下D劇照......

 



其實呢套動漫有少少恐怖......
大家喺圖片度應該睇到啦......
<寒蟬鳴泣之時>公式網(日文):http://www.oyashirosama.com/web/top/index.htm
<寒蟬鳴泣之時>雛見澤村委員會網(情報網?)(日文):http://www.oyashirosama.com/web/top.htm
<寒蟬鳴泣之時>/<寒蟬鳴泣之時.解>主頁(日文):http://www.oyashirosama.com/web/


2008 年 8 月 27 日  星期三   酷熱


2008-08-27 分類: 未分類

唔知大家有無睇動漫呢???
最近我睇緊一套叫攸<寒蟬鳴泣之時>ge動漫,
雖然有D恐怖,
不過劇情好緊湊ga,
有興趣可以睇吓喔~

2008 年 8 月 23 日  星期六   雨天


2008-08-23 分類: 未分類

各位朋友,
唔好意思~
因為無得上網ge原故,
所以遲遲未update呢個blog......
喺下個星期一開始,
我會update番個blog,
同埋打番一D喺呢段時間寫ge日記,
請各位見諒~

2008 年 7 月 16 日  星期三   時晴時雨


分享好歌~ 分類: 未分類

 

無聊......向大家分享好聽ge歌(個人認為^_^)

KOTOKO-Sociometry(灼眼的夏娜2 ED歌曲)(~超長版~)

大家好~我係新手,請多多指教~ 分類: 未分類

 大家好~我係呢個blog ge站長---灼乂Saber乂眼。今日係第一次同大家見面,所以先送大家一幅超炫ge圖---

係唔係好型仔呢(路人:自戀狂......)

  唔講動漫住,都係講下學校啦!今日係暑假ge第一日(雖然表面係學科會議所以停課......),不過唔係特別期待,因為要做樂理功課做到頭痛>< 唉,與其話係暑假,不如話係特殊訓練......又要做完成本Maths exercise,又要做補習D功課......呢樣嗰樣,好囉嗦呀~(kurosai-kurosai-kurosai!!!)暑假ge意義係咩??唔係假期咩,但係又要做好多好多功課,我真係好懷疑係唔係「假期」......

  講番起,我而家又要去做樂理,就快變「淚尊」啦~(救命呀~)