| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2006 年 9 月 16 日 星期六 |
 | |
| DAY OFF* |
今朝響豬豬度覺到10點幾起身* 之後打左陣機*12點度掉低豬豬番左屋企先XDD!! 番到去睇下報紙*之後入左房覺豬,,覺左陣豬豬上左黎*
2點零豬豬買野比我食*食飽飽4點零出街喇*去左冒險樂園玩,,跟自又行下啦*好想買3.. 但係我冇錢 .. .. 差唔多7點去左華都食飯*
食飽飽搭車番去喇*我同豬豬刀超眼訓囉.... 番到去打日記>玩左陣電腦**8點零去訓我GE覺XDD!!
|
| 刊登時間︰2006-09-16 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 15 日 星期五 |
 | |
| ** |
鼻C蚊HAPI-BIRTHDAY!!
今朝8點8起身*之後去白豬*9點4先出門口*搞到要搭搭9嗰班西鐵.. 落左車又喪跑番去囉!! 響樓下買埋個包刀仲有幾分鐘淨喎,,真係覺得自己好犀利XDD!!
番到去開餐*之後開電腦搵工*1點就同其&瑋&嘉威去買飯番黎*番到黎叮飯食**食到我超飽..覺到好眼訓-_____-""!! 2點零比亞冰叫左我地成班去A房度傾野*傾完又上網睇野**
之後幫陳姑打電話*打完吹下水咁啦*又同零&陳姑傾下中秋GE活動* 傾完差唔多6點就走人喇* 番到去搵豬豬*有雪糕蛋糕食XDD!! 因為鼻C蚊個BF買比佢 !! 食完豬豬送我番去就番歸食飯喇**
番到上去等到7點零度開飯*之後打左d日記>白豬*8點零就去豬豬度了**我做左件好唔要得GE事... 我依家好內疚.. 唉...11點就落去搭佢地放工啦*等到成搭半先走得-______-... 之後搭小巴去NEWAY*去到我地好HIGH XDD*又嗌左野食*好味哇 !!
2點零度開始DUR皮喇我地..首先係我覺豬先*3點零起身亞香黎左**咁我就起左身啦*不過我起身到鼻C蚊同欣宜覺豬 !! 4點9度先切蛋糕,, 鼻C切到好核突-____-... 5點零就1行7人飛的番去喇!!
番到去豬豬度覺豬*
|
| 刊登時間︰2006-09-15 07:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 14 日 星期四 |
 | |
| ** |
今朝10點幾胃痛起左身*之後出左廳開電腦玩*11點幾媽咪整LUNCH比亞b食,,煮埋比我XDD!! 不過食食下發覺係冇飯GE.. 呆左-____-""..食哂碗野刀仲係覺得肚餓.. 所以又食埋個CHEESE CAKE.. 但係食完個CHEESE CAKE之後又肚痛囉...
12點9出門啦*落到去無啦啦落雨...無奈=____=""!! 不過好彩我有帶遮XDD!! 途中亞其JOIN埋我番去*番到去吹下水啦* 之後同細雯ON COUNTER* 去殊殊嗰時好核突囉!! 成舊屎響地下 ...d細路又超無禮貌.. 又響度講咸濕野,,真係差d比佢地激死左-_____________________-....
ON到6點同亞其&亞瑋落左去買小小野先上番去叮飯食**食飽飽吹下水啦*之後幫CANDY姐打野,, * 打完去左同亞瑋吹陣水*跟自刀係同d細佬傾下偈,,睇下電視啦* [遇到自己中2 GE人係1件好幸福GE事,, 1定要好好咁珍惜佢!! 就算鬧交刀好.. 刀唔好隨便咁分手牙!!] 大概係咁牙段野,,我覺得好啱XDD!!
9點半放工同佢地1齊搭車*落車嗰時亞CANDY姐響度黑口黑面,,家下咩事!? 之後同其其去左搵黎生響建生度食糖水(送埋佢番去豬豬就送我番去喇**
番到去打日記*同豬豬傾左陣電就覺豬了**
|
| 刊登時間︰2006-09-14 11:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 13 日 星期三 |
 | |
| ** |
今朝8點8先起身,,好爽!! 之後白豬啦*整到9點2先出門口*落狗屎囉.. 響西鐵站等埋亞其先搭車番去*嘩.. 跑到我死牙!! 搞到成腳濕哂!! 好彩番到去冇遲到啫XDD!!
成朝刀係同亞筠傾偈* 真係想知點解d人可以咁尻屎囉!! 我地打交關梨蛋治牙! 梨唔LUN抵得咪出聲囉,,唔好成日響人地背後單單打打丫唔該!! 成Q日響度懶多野做.. 我挑! ! 梨去EAT SHIT啦!!!
1點就叮飯食*2個字KO左XDD!! 之後睇報紙*THEN再睇雜誌*睇完悶到嘔屎-0-!! 3點零覺左陣** 4點零同佢地鋤D* 跟自同個小朋友玩* 6點就走人喇*
番到去食飯*8點度去豬豬度**豬豬落左黎接我*買左d野食同JUSTIN演唱會就上去了*上到去睇碟*睇睇下好撚掃興囉!! 次撚次響我心情極好嗰時刀要SD個MSG過黎.. 真係屌梨老味!!好坦白講1句,,我真係好撚唔中2佢囉!! 總之佢SD MSG比梨我就唔撚中2!! 成尻日響度啤啤貢,,梨以為梨係邊撚個牙仆街!! 梨唔撚想見到我咪咪撚做囉梨老味!!
3點半"佢"送我番去.. 成程刀冇同"佢"講過野.. 嬲到我仆街!! 番到去又因為胃痛而覺唔到.. 真仆街.. 即刻去搵左d野食就訓... 本身好好GE心情刀比條撚樣破壞哂 !!! |
| 刊登時間︰2006-09-14 11:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 12 日 星期二 |
 | |
| ** |
今朝8點8起身去白豬*1起身唔太舒服-33-!! 之後整野啦*媽咪等埋我先出門口*因為本小姐漏左條鎖匙響我親愛的度*!!
9點3出門口去搭車*去到青松見到傻仔其,,打比佢但係個傻仔聽唔到囉-00-!! 過左陣佢就打番比我啦*條死野昆我牙!! 話就黎遲到,,搞到我響度喪跑-______-""!!! 番到去1路ON COUNTER1路飲朱奶*同鄭姑傾偈**
1點叮飯食啦*死人零襲擊我 .. 食飽飽同佢地玩UNO*死馬仔成日輸,,HAHA XDD!!! 之後玩電腦,,打交,,影相啦*!!
6點走人啦*番到去幫媽咪買埋野就番去*豬豬響我樓下等我*THEN1齊上我度*上到去等食.. 等到成7點幾先有得食.. ..
食飽飽打機*8點零去白豬*之後同豬豬傾左陣電*11點就入房覺豬了** |
| 刊登時間︰2006-09-12 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 11 日 星期一 |
 | |
| ** |
今朝8點9起身*成身刀好痛囉.. 之後去左白豬*9點2出門口番工喇* 響西鐵站等埋亞其1齊搭車番去*買埋早餐就番上去開餐喇*
成朝刀響度吹水*1點同亞其,,亞瑋,,細雯去買LUNCH*買完番去我叮飯食*唔知點解今日好肚餓牙!! 食飽飽入左房打機XDD!!
之後玩電腦*上網睇哈佬喂d野*竟然冇哂飛囉.... 亞零傻嫁-000-!!! 6點夠鐘即刻走人!! 去左姨媽度*同矇豬眼&BOBO玩*搭3走喇**7點番到屋l<開飯*
食飽飽去豬豬度*同豬豬去左買野先再上佢度**上到去諗自睇多次13號有冇飛賣喇!! 點知全部刀有囉!! 家下咩事 !? 10點半豬豬同我去7仔買埋野食就送我番去** 番到去打埋日記*差不多12點覺豬喇** |
| 刊登時間︰2006-09-11 11:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 10 日 星期日 |
 | |
| DAY OFF* |
今朝11點起左身*之後打比豬豬傾左陣就出廳開電腦*刀係MSN啦*
1點零就同媽咪出左去吉仔交電話費,,周圍行下*又上左最頂嗰層睇*多左好多野牙XDD!! 行到差唔多2點媽咪走先*我就等豬豬豬放工過黎搵我* 等埋豬豬去左椰林食野先,,餓死我 .. 跟自又買左小丸子食*好味!!
之後去左睇PRINTER同SCANNER!! 睇完行過聖安娜嗰邊見到有SHOW睇*1隊新BAND,,叫DEAR JANE*!! 我中2睇打鼓嗰個 !! 睇到4點零就去左冒險樂園玩!! 玩RAINBOW嗰時中左大獎,,HAHA!!! 心情指數急劇上升!! 又中左2隻公仔比豬豬,,嘻嘻 我好叻 !!
玩完去左睇電話*途中打比亞NING*佢竟然又係同亞沛響吉仔*吹左陣水就走LU* 之後搭車番我度食飯*食飽飽打左陣機又落去* 同豬豬打交,,笑死XDD!! 去陪亞祖食野*坐到8點零先上豬豬度*
坐到差唔多9點即刻飛奔買完早餐比亞妹就番去喇!! 番到去睇電視*睇完就打日記>睇書LU* 差不多11點就覺豬喇!! |
| 刊登時間︰2006-09-10 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 9 日 星期六 |
 | |
| ** |
今朝8點半起身白豬*整到成9點先換3*搭2出門口番天啦*去買埋早餐至番去*!! 番到去開餐,,偷影馬仔.. 不過唔成功-33-!! 10點半度就去SET位比d人上堂啦*
之後就鼠左入房同d 會員鋤d,,玩UNO* 玩到1點食飯,,正死XDD!!! 晏晝亞KWAN專登出去買飯番黎食,,等我唔使"流落街頭"..感動死>33<!! 食飽飽響度吹下水啦*同豬豬傾左陣電**
跟自同馬仔同個會員玩左陣,,偷影到馬仔喇,,好野!! 為我歡呼吧,,WOO!!!! 去左玩電腦*整個XANGA*玩到5點零去左同以前個YA,,亞KWAN去隔籬房吹水*傾到搭8度出番去拎野等收工*
收工超大雨囉PK!! 我帶遮佢唔落雨,,我唔帶遮佢就落.. 頂佢C忽丫!!! 等埋ALEX拎完遮落黎就走喇*我就搭車番去*去搵1搵豬豬就番去食飯LU* 之後落左街買野*8點半睇電視*睇到11點就打日記喇 !! |
| 刊登時間︰2006-09-09 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 8 日 星期五 |
 | |
| ** |
今朝8點半起身白豬>換3整野*9點2出門口去搵1搵豬豬再去搭車番工** 買埋朱奶再番工*番到去坐左陣整d野再幫馬MISS 影印*之後再同嘉威1齊整野**
整完就食晏喇*同亞瑋出左去買野*買完番去叮飯食**食食下飯有個煩人入左黎.. 響度阻住我食飯...頂佢個肺丫!! 煩到亞媽刀唔認得囉!! 煩人又要我地再整過喎!!咁咪再整過囉-______-!!! 食飽飽整啦*死人亞零同馬仔響度串嘴-000-!!!
1路整1路同嘉威吹水*整到3點幾整完啦* 之後執番好間房啦* 4點零諗自覺豬... 亞零響度懶醒入黎整我,,點知比我嚇到佢"痴"埋牆度..笑死牙!! 之後覺覺1ALEX想整我-___-...但係又比我拆穿左 ,,見到佢事敗個樣真係好好笑XDD!!!
之後又影左dd相* 6點就放工,,亞瑋同我去光明度換番本書*搭8度搭車番去*見到伍耀宗個女朋友**7點零番到去就食飯喇*食飽飽玩電腦啦*頂... 26號冇哈佬喂... 即刻好燥底囉 !!!
跟自又睇下電視>打日記咁啦!! |
| 刊登時間︰2006-09-08 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 7 日 星期四 |
 | |
| ** |
今朝8點半起身白豬*之後換3整野啦*9點2落去比番把遮豬豬就番工喇*又落雨囉.........番到去買左個包食*食飽飽9坐... 響度同亞零嗰d玩* 11點零就訓左陣啦**
1點就叮番食了* 食飽飽睇報紙*之後又響度同d同事吹下水,,玩下咁**跟自刀係聽歌啦*搞到部電話冇哂電囉-333-!!!
6點就準時走人*搭車番去接豬豬放工*買左雪條番屋l< XDD!! 番到去食飯*食飽飽就白豬了*8點度去豬豬度啦*超搞笑囉,,HAHA!!!
11點就番到屋l<睇電視喇*睇完諗自打日記,,點知媽咪又霸住部電腦喎-_______________-!! 搞到成搭7先打到... 打完就極速去覺豬了**
|
| 刊登時間︰2006-09-07 11:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 43 | »
|