今日係七夕情人節^0^
玩得好開心囉今日xd
你係香港仔入左黎屯門搵我
仲上左黎我屋企
第一次見就上左黎
o_o到左仲要成個傻仔咁企係lift口
企左陣先肯禁鐘haha
到我開門果陣竟然嚇我pk搞到我跌左落地
訓醒繼續z_zsleep~