話咁快我既中學生涯就完左 以後都冇機會再返學校正式上堂
今日之前 我都冇諗過惜別會會喊
畢竟我對呢班同學 老師認識都唔係好深
但我竟然聽完老師既心聲喊左出黎..
感謝佢地一直忍受我地 每次到上堂時間都要十分鐘我地先開始返埋位 正式上堂∼
係呢一年半裡面 我係好多人口中聽過好多關於我地班既趣事 亦見證左好多
包括有人lunch返左屋企訓覺 然後唔知醒 第二日去訓導度拎返個書包xd
亦有人係走廊爆呔xd 仲有個上上下堂太專心 係度殊d雀仔 叫佢地唔好嘈
呢一切一切都成為左我地成日抽人水既事
感覺呢班真係好有趣 活潑既一班
從來冇安靜過一刻∼
由於我地係m2班 大部份男仔對數學既熱情都爆哂燈 得我一個女仔中意數學。。
無論上咩堂都好 都係做緊數haha
好喇講到呢到先 訓覺去!
|