特然間覺得自己好勤力haha~
吾知系米班入面差5多個個都好勤力-_-
chem堂堂都要默書sad..
bio比個miss教..好悶-_-
仲要對住d老師3年/口\
地理最悶--
教到我想訓教-.-
好想快d到中秋節ah0v0
如果有你陪我仲好>________<