| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 11 月 11 日 星期三  |
| 2009-11-11 |
分類: 未分類 |
i pray to god
that one day when iwake up,,
i would no longer love you ''''''''''';
i miss you evenday 
|
2009 年 10 月 29 日 星期四  |
| 2009-10-29 |
分類: 未分類 |
好來冇打日記,, 嚟排又冇肥過了‘‘
今日冇出街‘好乖乖牙
個人好累了,,就下個月喇
好驚個樣野tim,,
今日我冇搵過佢,,好掛住佢牙
嚟排日日同牙鳳果d一齊,好開心
琴日見左公喇,,五知人地請五請`唉
好五開心,,不過今個禮拜又 噃大陸浦過.正
好掛住水都牙······
死拉,以家個人成日都好累,訓左十幾二個 鍾都系咁
好悶牙....
``你的眼睛在說慌,你還是放不下她_* |
2009 年 7 月 20 日 星期一  |
2009-07-20  |
分類: 未分類 |
今日冇出街,,好乖喔^^
不過硬系好呆=,=嚟二日小左啲人打嚟
唔知點咁,有d唔慣,
今日淋噃起牙凰,好掛住佢牙><
冇得同我一齊過暑假,唉
我都轉學校1a,可能你出番嚟,我地唔系一間了''
唔講住,下次再傾!!*
|
2009 年 4 月 19 日 星期日  |
| 2009-04-19 |
分類: 未分類 |
呢排成日通頂,出一日街就留系屋企一日
今日冇出街,王敏琴日黎左我屋企訓,,
琴日我同安妮仲有王敏去左人地到飲洒
仆街,飲飲下冇啦啦用飲淋我囉,,個個玩到癲曬==
好彩我有報仇,,淋到你成身濕曬,要死一齊死10r
幸福我冇病到^0^唉,呢幾日成日落吧,不果都幾好玩9e
五好有啤洒肚牙
暫時講住咁多先,天日又要番學喇=,= |
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
2009-04-08  |
分類: 未分類 |
唉,,,呢幾日神早就起左身,又早訓,又冇出街,留系屋企....(好乖)
呢兩個禮拜系咁病,都五知咩事=,=可能撞鬼
不過老豆老母讚我好乖,><媽咪買左新電話比我
好開心,系w595(粉紅) 
琴日,6點就起左身,冇嘢做,之後打左比王敏
叫佢陪我去食早餐,
食完,煲左陣煙,之後王敏上左我屋企
休息左陣,我同敏帶埋小Q一齊去跑步
由彩園跑到去河上鄉果邊再跑噃彩園
跑左個幾鐘,,好健康^^
噃到屋企,大約12點幾又出左去
我同敏去左行街街,之後去左街平食嘢
二點,敏話要噃學,最後我去左圖書館睇書^0^幾乖
仲要系自己一個0n99咁'' 不過冇辦法喇
呢排冇嘢搞, 大約五點我就噃左屋企喇^^
訓覺zzzzzzzzzzzzZ
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|