寶寶走天涯*;)
tingxbabii
暱稱: 寶寶^0^
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2010-05-31
2010-05-28
2010-05-26
2009-11-21
2009-11-19
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
老馮滴xgg`
伶伶寶貝xG`
我的xgg`
欣滴xG`
飯滴xgg`;o)
橙babii`滴xg=)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 189
今日人氣: 1
累積人氣: 5000
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


2009-11-11 分類: 未分類

i pray to god
that one day when iwake up,,
              i  would  no longer love you ''''''''''';

                    i miss you evenday

      

             



2009 年 10 月 29 日  星期四   晴天


2009-10-29 分類: 未分類

                                        好來冇打日記,,           嚟排又冇肥過了‘‘

                                          今日冇出街‘好乖乖牙

                                                     個人好累了,,就下個月喇

                                             好驚個樣野tim,,

                                                                今日我冇搵過佢,,好掛住佢牙

                                                 嚟排日日同牙鳳果d一齊,好開心

                                            琴日見左公喇,,五知人地請五請`唉

                                      好五開心,,不過今個禮拜又 噃大陸浦過.正

                                       好掛住水都牙······

                                                     死拉,以家個人成日都好累,訓左十幾二個 鍾都系咁

                                         好悶牙....

                                                                                 

                                                                                                                      ``你的眼睛在說慌,你還是放不下她_*



2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


2009-07-20 鬱悶 分類: 未分類

                                   今日冇出街,,好乖喔^^

                                不過硬系好呆=,=嚟二日小左啲人打嚟

                                                 唔知點咁,有d唔慣,

                               今日淋噃起牙凰,好掛住佢牙><

                                冇得同我一齊過暑假,唉

                                                  我都轉學校1a,可能你出番嚟,我地唔系一間了''

                                                唔講住,下次再傾!!*

 



2009 年 4 月 19 日  星期日   晴天


2009-04-19 分類: 未分類

                       呢排成日通頂,出一日街就留系屋企一日

                                   今日冇出街,王敏琴日黎左我屋企訓,,

                            琴日我同安妮仲有王敏去左人地到飲洒

                         仆街,飲飲下冇啦啦用飲淋我囉,,個個玩到癲曬==

                       好彩我有報仇,,淋到你成身濕曬,要死一齊死10r

                               幸福我冇病到^0^唉,呢幾日成日落吧,不果都幾好玩9e

                                                                     五好有啤洒肚牙

                             暫時講住咁多先,天日又要番學喇=,=



2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


2009-04-08 鬱悶 分類: 未分類

                                  唉,,,呢幾日神早就起左身,又早訓,又冇出街,留系屋企....(好乖)

                                呢兩個禮拜系咁病,都五知咩事=,=可能撞鬼

                                       不過老豆老母讚我好乖,><媽咪買左新電話比我

                                       好開心,系w595(粉紅)

                                琴日,6點就起左身,冇嘢做,之後打左比王敏

                                               叫佢陪我去食早餐,

                                              食完,煲左陣煙,之後王敏上左我屋企

                                  休息左陣,我同敏帶埋小Q一齊去跑步

                              由彩園跑到去河上鄉果邊再跑噃彩園

                                        跑左個幾鐘,,好健康^^

                            噃到屋企,大約12點幾又出左去

                            我同敏去左行街街,之後去左街平食嘢

                      二點,敏話要噃學,最後我去左圖書館睇書^0^幾乖

                        仲要系自己一個0n99咁''      不過冇辦法喇

              呢排冇嘢搞, 大約五點我就噃左屋企喇^^

                                訓覺zzzzzzzzzzzzZ