| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
無興趣  |
分類: 未分類 |
「終於星期五了!!!!!!!!!!!!」
仍是眼訓
返到公司,,,老細又叫我跟住畫某D野
我真係10萬個不想畫
無興趣畫,,,亦覺得好複雜好煩
其實係咪真係唔難畫...........
每次星期五的LUNCH都好想快D放工
做耐左野
7:30放工
但係回家繼續忙
P.S. 晚餐,,,好味!!!

|
我經常離座  |
分類: 未分類 |
無帶遮~
竟然返工放工路上都無落雨~YEAH!!!
今天返去搞兩樣野~
兩樣野各有麻煩,,,,,,,,,,,,
一個不知方向
一個技術上會很花時間
每次眼訓就好想行
去廁所洗面,,,斟水啊
不斷離開座位
返工忙
放工也忙
唉
P.S. 減重我都係會食肥野
痴的
 |
下雨天總掛念從前  |
分類: 未分類 |
今朝超大雨
諗住著對濕左都唔會可惜既鞋
仲揀左一陣~
返到公司,,,覺得都有D肉痛,,其實呢對鞋我都幾中意
選擇錯了添
LUNCH同侄女麥記,,,
減肥仲麥記,,,我果然痴筋
買左對拖鞋~即著
今天看似得閒又唔得閒
因為其實D野都趕
最怕無方向的東西
色彩繽紛、有活力、不同文化
難道這是最好的提示?! OH NO.................
放工後回教會開和平組的會
P.S. 好掛住從前的爽朗髮型,,,但我都唔想keep同一個髮型咁耐,,,好想轉變下,,
所以先話留長,,,
但過程真是辛苦,,,我怕我的手又忍不住
P.S. 12年在台灣買的
 |
大風到我露肚  |
分類: 未分類 |
早上返工大風大雨到癲!!!
長遮想爛
件衫被吹起
超狼狽!!!
鞋又濕了
我返到OFFICE已除鞋除襪,,,,,,,,,,,,,,,,,,
今天老細 & marketing們去了Event
所以比較靜同得閒~
我就眼訓地整埋D output野囉
真係好眼訓~
放工等埋Tammy走~
返去打乒乓波~
P.S. 做PackAGING真係幾煩,,,不斷試size
 |
勇敢的  |
分類: 未分類 |
又到了漫長的星期一
起身都知眼好攰,,,立即戴個眼鏡
而家個頭髮扮唔到韓國男人
今天返工真係好眼訓
仲要得閒又整D急野黎
會心臟病發
下晝真係超眼訓!!!!!!!!!
放工真係好鬼想玩!!!勁睇片
睇完都想再睇!!!!!!!
唔好阻我
奈何有自己的JOB,,,
一心期待快D做完
點知走隻超大強入黎
可能我心情已經唔好,,,仲要見到我最憎最驚既野
一怒之下搵拖鞋隊淋佢
好強 這真的是陳天送嗎?!
P.S. 正在打日記的我好肚餅
P.S. 老細的放大鏡很好玩
 |
« | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | ... | 419 | »
|