昨晚個人一攰就坐在電腦前呆了
跟住用了大半小時在打日記
本來已經在床上
聽到煩人的咳聲,攰到死都忍唔住落床出去看個究竟
好__煩
真的好__煩
最煩係有病又唔當自己有病,肺都就飛出黎,想點
我就黎背負投老媽
尋晚好似2:30先訓
今朝起身自然攰到痴線。。。
返到公司仲要老細唔小心拎了鎖匙走
我同Evon在21F坐著等候
11:00點幾先回去office
星期一真係唔想做野啊
好眼訓
但我已知今天會忙
為何我一直做的工作都係容易OT
諗起便覺煩
我到底會在這裡做幾耐呢
好多時候都覺得夠了
估唔到我可以7:30放工
明天又要再死過
希望今晚可以早點訓,真係好眼訓
P.S.換了枕頭袋,d色來來去去都係果d,因為我中意
 |