恐佈,今天我真是當黑,在學校,見到隻蜜蜂,剛剛發現左有隻不明物體,如下:
之後,又見到隻四腳蛇在媽媽的房間(冇圖,因為我已經嚇死了),突然我聽到<拍拍>兩下,原來係媽咪打死左隻不知明物體la!!!yeah!天下太平呀!!! then,媽咪又打死左隻四腳蛇la!!!!!!!!媽咪,我唔給你一個<服>字都唔得!!!!
但係我心想:如果我做錯事,媽咪會唔會好似打果兩隻野咁打我㗎???*.*死la~~以後小心為妙^^