無啦啦又諗返起呢個日記......
所以又無無聊聊黎發1篇-口-..
吼~~琴日見左家長拎成績表..
成績係全班第1!!...真開心..除左英文同歷史外..全部科都有排名!!
看到眼都暈../口\唉..不過我驚自己會變左d書kai子...
但係又覺得死神係我身邊行黎行去..
但係又講唔出咩原因...