今日係便服日....感覺好怪
teacher period"好多班都係choose picnic係新娘潭
中文堂d文言文搞到miss好勞氣....因為太難
maths終於可以搞掂個2題數 嘻嘻!
PHY開始難啦..唉
reading period"係到傾計..冇睇過書
-------------------------------------------
多謝朋友你俾左2個印仔我**
終於借到 遊俠現身
最後,各位:
中秋節快樂!!!!!!!!