好野好野
比賽我地win左a !13比11!!!!!!!
如果我地有頭3名好la
今日我番大6 食野....
本來我唔想番 打下波好過...
但係我老娘係都要我番..大6有熱又焗...等車等5個字都冇車....= =
食野d相= =..... 個到咩都有得食...