e個暑假真係冇野做過....
練波又唔多...唉... 對籃球還是放不低..
陪伴左我6年..although自己唔係打得好好..但係一諗起籃球.會好開心.
打籃球既時間可以忘記所有野.
如果係鍾意籃球.只係自己一個人係籃球場射波都會好開心,但人到大個仔 點都要放棄一d野既...唉!!!!!!