唔開心係輸左比賽 開心係佢送pooh俾我a hehe 但係個pooh好搞野冇手 哈哈 我同佢都笑左好耐 但係點樣衰都好 都係最鍾意a pooh ^^ 多謝你 唉 比賽一定要win 唔可能再輸 +油油油 大家都要+油