政政小日誌
冇野好講
tkftkf007
暱稱: 政
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Be HAPPY
累...
唉...
懂得..
累....
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 355
今日人氣: 31
累積人氣: 3710
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


2008-05-13 分類: 未分類

日日都係咁悶 真係唔明白 打波又打唔好 咩都唔得 真是pk   

日日都係咁過番學放學 打波 -3-

真是悶!!今日果個機械人 .....唔好講la

大家如果有心打籃球 係4f找我la !!

唉......而家覺得我打波愈來愈屎....

搞到唔係幾想打波 我係唔係要放棄籃球?????????






訪客留言 (返回 tkftkf007 的日誌)


人 於 2008-05-18 12:50 AM 發表:
你有咁好手感就唔好晒左..
你打左咁耐籃球..放棄左咁你之前既心機咪晒曬?
更何況你有咁好既手感再練下射波我諗你第日一定會打得好好...
得閒練下體能啦 3分都唔夠力射...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiteria0817 於 2008-05-15 06:50 PM 發表:
你唔好咁啦-_-`要有恆心囉-_-`
你真係中意打波既`屎咪努力d再操囉`
無論你覺得幾辛苦都好`
你真係中意果樣野`我覺得你係會無私咁去付出`
加油^_^`
重有呀-_-`加我qooza做fd-_-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hoiyan1013 於 2008-05-15 06:20 PM 發表:
我都係啦`
我都未放棄`你就想放棄`
一齊加油啦`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gavin0914 於 2008-05-13 09:26 PM 發表:
Cm``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HK_KAI_YAN__ 於 2008-05-13 09:20 PM 發表:
你唔洗咁喎``
唔好咁快就放棄LA``
做人唔可以咁架``
我相信你一定能夠打返好D波GE^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crystal1234 於 2008-05-13 08:09 PM 發表:
唉t^t
同你一樣打波又打唔好-33-
都唔知自己想點- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]