日日都係咁悶 真係唔明白 打波又打唔好 咩都唔得 真是pk
日日都係咁過番學放學 打波 -3-
真是悶!!今日果個機械人 .....唔好講la
大家如果有心打籃球 係4f找我la !!
唉......而家覺得我打波愈來愈屎....
搞到唔係幾想打波 我係唔係要放棄籃球?????????