| «‹ October 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 5 月 24 日 星期六  |
| 今日 好悶 |
分類: 未分類 |
今日冇野做 悶到爆
到左下午同信信打左一陣波
返左屋企
係屋企又係悶到pk
有冇人可以同我傾下計a 好悶a > <!
大家+油讀書 !!! +油+油!!
冇野打 886
|
|
|
慈0口0 於 2008-05-25 01:40 AM 發表:
CM
|
|
|
u yi 於 2008-05-24 10:21 PM 發表:
cm
|
|
|
彬` 於 2008-05-24 08:22 PM 發表:
屌你--"又唔去中央打.... 比遠中信個msn我丫
|
|