`。 lOVe〝! →俊
︵無論你''對我點都好 我永遠都愛你-*
﹚只要`你中意 我 就 會 滿足你
. 我 愛 你 呀
記住留cM..
. 唔係我打死你呀
tkokt11259
暱稱: 啤梨﹏小俊
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
悶..你對我or我對你好...
唔開心..
日日都係咁
同人地打架..
點解點解..
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 19
今日人氣: 1
累積人氣: 933
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天


感動 分類: 未分類

我e兩日我都發同一個夢

果時我都唔覺得係真嫁

但金日發完我真係好唔開心

之後我打比周周同康問去唔去睇L

之後講緊果陣

有個電話令我好傷心

不果我都會尊重你既決定嫁

你唔想我都唔會逼你

但係我真係好愛你呀

我琴日真係冇食呀

呀康.周生.楊俊彥都知我冇食

唔好作大啦..你又唔係現場見到我食咩?..?

但係我戒左喎..

仲有我真係冇中意果王素琪呀

吊..邊d仆街話我中意王素琪呀

吊你老母放流料

我想問你一個問題(放流料者)

你係咪我呀?..?

你又知我中意王素琪你係我咩?..?

我中意李紫欣一個喎..冇第2個喎..

你信佢又好..信我又好

總之我冇食過同冇中意果佢

無論你點對我都好我都只愛你一個

發表時間:2008-02-17 07:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


我問ON99既問題-3-真係好仆街 鬱悶 分類: 未分類

一朝早就想吊人因為冇啦啦比人十幾點嘈我到我訓唔到之後我唔理佢我訓訓訓..到12點幾果陣打比佢...

我先慢慢去日月打機之後本來要早走既呀康話走..但係佢冇走..之後maRCoo冇啦啦話走之後我地打打打..打到4點幾

之後去左打波波..我一人from.2仔帶3個唔識打波既人(係小六都冇)打康同彥同一個應該有(小六既人)之後我地輸一分喳..好勁好勁其實D分全部都係我入-3-我打波打得太勁...腳指傷左@@之後楊生比左包野我..佢就走左..我地各自各回家去

我同欣傾msn..之後我問一條好仆街既on99問題:你有冇XX其他人?

對話唔得講..

自知自己ON99..-3-

發表時間:2008-02-17 03:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


失敗- 鬱悶 分類: 未分類

一朝早起身,打比康叫佢係洛下等.女人恆都又黎我都唔知咩事上巴士果時我都唔知咩事,之後康話:李紫欣呀!!竟然見唔到欣-3-我真係認唔到係佢.但係真係佢之後我扮唔知洛車...

第一堂加第2堂超仆街佢冇啦啦罰我小息話我堂上搞事好似得范生一個搞事

之後比L4話我唔好同楊俊彥玩如果比我知到我停埋課你(講野玩一次停一次課)佢就比人踢出校嫁啦你同佢玩=想踢出校

我o晒咁多要咁多野搞之後第3.4.5.6堂都冇野搞..樂樂又冇得出去食好慘呀-!-之後食飯完左入禮堂先仆街..

我拍手掌原因:.佢遲到..佢唔`上去搞遲到手續之後MisS童話有2個2A班偷雞走左上去我就拍呀之後比4叫我出

發表時間:2008-02-17 03:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


情人節不快樂 分類: 未分類

係屋企冇野做冇街出就係咁多

發表時間:2008-02-15 06:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


唔想提的事~ 感動 分類: 未分類

唔開心的一天

發表時間:2008-02-14 04:10 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]