|
|
2009 年 7 月 27 日 星期一 |
| 2009-07-27 |
分類: 未分類 |
好耐冇打blog lu...我e+係中山....悶到嘔..都唔知有咩做.. 好掛住nu9佢呀~成日都膠左係到唸..如果nu9佢跟我返泥一齊玩就好啦 ,,,,不過佢都會啦,,,><||| 唔知when返hk... 拿~~nu9我返到hk..一定要同我講電話呀...好啦...e+都冇咩特別...返到hk先打blog啦 ..88
|
| 發表時間:2009-07-27 09:37 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
| «‹ August 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|