啦~~啦~~啦~~ (唱歌
我又泥啦~~
我又打blog啦~~ (眾喝倒采+踹飛
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
日日都打
次次都打十萬八千個字
遲早打到手殘...
好 入正題
今日系星期五 (廢話
今日新TOWN廣場有SHOW睇牙
(新城市廣場...)
不過我冇去到..
(甘又點牙
冇咩點 不過好威 (離題
好 入返正題
今日系星期五 (踹飛再踹飛
其實呢
同你地講個秘密啦
其實我細個果陣好叻嫁
智商差吾多三百
有一次我思考緊
智商太高 個CPU (?)頂吾住
搞到OVERLOAD (你個腦系電腦咩?
然後過熱...
我放入雪櫃 都仲有五百℃
結果HAND左機 (甘死得未牙
死就未死
不過HAND左兩日
跟住智商開始跌...
跌到而家八十都冇...
哈哈哈
(全場感動落淚
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
希望大家睇得明...= =
|