好耐無打BLOG啦!今日系鴻哥生日,去左唱K,之後差唔多6點同冬菇,高老,肥仔,郭展,書蟲去MK買衫,之後冰冰都來埋,超級開心,買完衫就陪冰冰去買鞋,距對鞋行左10幾間野先搵到距想買既粉紅色既鞋,之後同距去M記吃野,吃完行左陣街,之後系地鐵站談情說愛,我地兩個都好期待星期一既歌唱比賽。唔該請留言!