今日又有人生日,條友就系開心仔,我地又去唱K,不過今次好玩過上次,因為我地將蛋糕搞到成間K房都系,之後就去次所洗,點知將人地既次所瑟�W,結果碑洗次所既丫姐屌,今次又系肥仔唔好彩,碑我地用蛋糕來洗面同埋洗頭,唱完K之後我地去左M記吃野同埋吹水,因為出面落大雨,逼於無奈就留系M記吹水,之後大家話時間總咁早,筆如去開心樂園玩籃球機,玩左半粒鐘到就番屋企,慢金油本暑期作業唔記得拎番,可能我地玩得太開心,唯有做過第二本,今日既野令我畢生難忘,我會好好記住今日我所做既事情。唔該請留言!