不留有遺憾=]
tmdxd
暱稱: 強哥=^="
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-16
2010-09-19
2010-08-19
2010-07-28
2010-07-14
文章分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 1127
今日人氣: 2
累積人氣: 6711
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 26 日  星期四   晴天


2009-11-26 滿足 分類: 未分類

見到你地個個軍訓番黎都打blog...
我唔打好似唔合群咁-3-
不過既然我打左...你地班友記得比個cm先好走
=============================================
軍訓:
睇黎今年個生日注定樣衰na...
喺中山度過-3-
第一日就比可愛ge小夫教官操到喪喪地- -
順便體驗到點樣可以1粒中8個人沖曬涼ge方法...
真爽...
跟住幾日就係學下步操同軍體拳(哈!!!)
咁大個仔未試過有一日可以學同一樣野真係學足成日...
唔怪得套軍體拳成班都可以咁快ko= =
多得小夫na..學到9點幾先走得=3=
果然軍訓都係到最後2日先輕鬆ge...
個聯歡晚會...雖然有些少人唔開心...不過都好過操na...
但係有少少唔鋸就係無啦啦揾左我出去扮色狼..
我明明1d都唔似色狼lo好冇..!!!
你地有冇見過色狼好似我咁正直丫!?
接住就最後一日步操同軍體拳比賽...
我個人覺得就我地班比賽時冇平時咁集中na...應該係緊張ge關係..(當然我自己都係...)
不過竟然咧麮臚@...聽到哥時都有少少o嘴...
但係冇所謂na..反正軍訓又唔係為左個第一...
學到野咪算lo~
============================================
回歸:
終於番到最可愛ge macau na!!..
仲諗住老母煮定野食等我番黎咁麻-3-
點知我番到黎佢竟然同我講:"哦"
跟住整公仔面黎就算-,-(仲要炒面王就算...明明有出前一丁咁麻)
個老ma真夠意思- -
夜晚就同f2b ge傻佬傻婆去打邊爐...
都ok好玩na...
最仆街就係夾2次炸野2次都跌左落個煲度-3-
搞到個個問我麥樂雞煮完好唔好食..頂佢
============================================
發燒:
本黎諗住禮拜一就可以番去睇我合格唔合格咁麻...
估唔到竟然中左我老姐傳落黎ge魔咒...
去完軍訓=>即刻發燒
我上年一次燒都未發過lo- -
第二段第一日都番唔到,,
有冇咁邪丫..!?
搞到e+自己幾分都唔知-3-
又要食哥d苦到mama都唔認得ge藥...
可怒也..!!以後都唔去軍訓na..!!
===========================================
成績:
番到學校...個個都好驚訝...
我知我受人歡迎姐...唔洗個個都咁驚喜wo~
不過最可恨就係居然冇人知我數學同生物幾分...
往我平時對你地班友咁好...
唉....心都淡hi埋-0-
好彩暫時全科都合格...
報告下先...
中文=>80.5(估唔到...)
數學=>79(估唔到x2..)
英文=>59(聽力....我恨你,,,!!!)
生物=>79(ok na..但係差一分有d唔鋸...)
地理=>81(呢個有温過係唔同d~)
物理=>80(意想不到...)
reader=>78(我在發夢嗎.,.?)
歷史=>78(我終於相信呢個世界原來有樣野叫奇蹟,,,)
但係估唔到真係有頭十lo....
仲估唔到ge係連頭五都入到..
It's amazing....
下一段d野開始難na...
全科合格就夠na...
希望大家都係na..!!
最後送句~
各位香弟~
第二段+油!!!~



 






訪客留言 (返回 tmdxd 的日誌)


keikeilam 於 2009-11-27 08:11 PM 發表:
呀強好強,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heven 於 2009-11-26 10:00 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
Posted at 2009-11-26 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



zyx1013525 於 2009-11-26 09:56 PM 發表:
哈哈~
你一次打咁多 不累哦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有你地ge cm  打長d都冇所謂na~
Posted at 2009-11-26 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leo415756 於 2009-11-26 09:34 PM 發表:
薯強'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

高佬強先啱..
跟我讀一次..高~佬~強~
Posted at 2009-11-26 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HandsomeKuan 於 2009-11-26 09:05 PM 發表:
矮仔...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好咁話自己...傷你自尊..
Posted at 2009-11-26 09:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kin_9527 於 2009-11-26 08:53 PM 發表:
薯強~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

廢強~
Posted at 2009-11-26 09:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lAm617 於 2009-11-26 08:45 PM 發表:
= ='
你唔係似色狼.
係直頭就係色狼-___-
he.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我係淫魔..唔係色狼..ok?
Posted at 2009-11-26 09:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



felix233457 於 2009-11-26 08:30 PM 發表:
咁高分ge-^- 我上年都拎唔到咁ge分數-^-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

上年還上年..
留多年就唔同講法na..
Posted at 2009-11-26 09:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hou19ac 於 2009-11-26 08:03 PM 發表:
勁野!今段要攞第一呀XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 垠屭鴗XT^T"
d人好鬼勁丫T^T"
Posted at 2009-11-26 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KaRmaNyU 於 2009-11-26 07:58 PM 發表:
第4弓喜曬NA~'
下1段係我既'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝na...不過我都估唔到有第4-3-"
下一段你實咧髶a...我下一段可唔可以全科合格都成問題T^T
Posted at 2009-11-26 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]