| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 8 日 星期一  |
| P.E堂 |
分類: 未分類 |
今日上午照常上課....
下午上p.E堂.....
P.E堂玩放毛巾係後面的遊戲...(不過用網球)-.-
開頭有唔係咁好玩...
之後大家玩到hige hige地
因為要跑三次-.-點解係我呀????
佢地唔想向死亡挑戰???
輸左又唔係點,,,,只不過跳舞姐
算啦...見大家咁開心...
希望下次唔好再係我啦...
p.s係我地無聊所畫嫁
估邊個係你??

白癡婆所畫既....係咪有白癡既風格呢???
|
| 發表時間:2008-12-08 07:53 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 4 日 星期四  |
| 2008-12-04 |
分類: 未分類 |
`今日係地理呀sir最後一日,,=>佢只係代朱sir一陣...
有d唔想朱sir番黎教我地><.......佢有d悶幾乎可以訓著
個個新呀sir好好笑同我地既年唔太遠....
我地講咩佢都明我地既意思
點解學校比一d我地想要既老師嫁...yyyyyyy???
ps..男人要幾多個女人先叫安全?
|
| 發表時間:2008-12-04 05:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-12-01 |
分類: 未分類 |
今日英文作文又睇king hong的近親><
都唔明點解要睇佢d近親???
又唔係樣靚,身材正...十足十似曬佢...
|
| 發表時間:2008-12-01 08:10 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
天氣凍  |
分類: 未分類 |
今日天氣凍了,番學早會黎sir講d𤪻好煩
完左上...ENG WRI又作文><
佢作文都多過中文><
中史堂佢對答案都對左一堂
之後lunh去左金波波食飯...
食食下小恩個碗有隻甲𢔛
之後全人教育上性教育
我地個組win左有𤪻食
放學補英文,佢都癡癡地嫁...
講sba講到唔清唔楚
又遲放....唉..好想轉左英文老師佢呀.............
p.s依家好多人興姊弟戀.... |
| 發表時間:2008-11-28 09:34 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 26 日 星期三  |
| 呀sir好煩 |
分類: 未分類 |
今日一開波就數學堂........係到計數
到小息先停下來...
之後上中文堂....做綜合能力...
第五&六堂上英文oarl&geog
上完就食飯
食飯就上CIT....係到做工作紙同做網頁...做到我想訓教ZZZZ
放學補中文....講解番綜合能力的錯&岩
講到超時都唔放><
我地又唔係唔識字....-.- |
| 發表時間:2008-11-26 09:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|