今日...我返到學校!!!唔知點解成日諗住一個人???
都左小息...抄hw....頂~白痴嫁......咩黎嫁~駛唔駛咁多呀~
做十幾頁....咁多數..有排抄啦..=.="
到左第二個小息先做哂~不過...原來...我冇帶一樣hw...+上未做啵...
英文hw...又抄哂啵...總之唔做啦..係咪都留既~
都左PE堂....跑到勁攰....隻腳又痛wo****
跑完有d唔係好舒服~...但我冇同呀sir講...(我都唔知點解)~
上完之後...勁想死~唉...個面好白...早餐又冇食...午就唔駛講啦=.="
但我唔覺肚餓...^^......數學堂...唔知點解又諗起你啦~????
好掛住你呀....唔知你做緊咩呢???
覺得自己好蠢..咩都唔識...英文...又唔識講..好簡單都唔明...數學有時又唔明.....
我唔講..你地可能唔知啦..我有時會好自卑嫁..成日諗...點解我咁嫁~
記憶力又差...一陣講完既野..我10秒之內就唔記得....???
係咪唔似呢???唉...算啦~
到左放學..呀sir又留我...留堂班..又留...之後呀sir..話~你去果度先啦~
4點9走,.....唔記得搵返呀sir.....就走左lo~
之後....搵人....玩到7點幾..搭的士返屋企=.="
|