to05713
暱稱: 牙桃[["
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
媽媽_快樂><" ...
今日冇返學::
***你地巧牙
哈....
悶死我啦__
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 50
今日人氣: 21
累積人氣: 2051
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 12 日  星期三   晴天
攰死我** 無奈

今日...我返到學校!!!唔知點解成日諗住一個人???

都左小息...抄hw....頂~白痴嫁......咩黎嫁~駛唔駛咁多呀~

做十幾頁....咁多數..有排抄啦..=.="

到左第二個小息先做哂~不過...原來...我冇帶一樣hw...+上未做啵...

英文hw...又抄哂啵...總之唔做啦..係咪都留既~

都左PE堂....跑到勁攰....隻腳又痛wo****

跑完有d唔係好舒服~...但我冇同呀sir講...(我都唔知點解)~

上完之後...勁想死~唉...個面好白...早餐又冇食...午就唔駛講啦=.="

但我唔覺肚餓...^^......數學堂...唔知點解又諗起你啦~????

好掛住你呀....唔知你做緊咩呢???

覺得自己好蠢..咩都唔識...英文...又唔識講..好簡單都唔明...數學有時又唔明.....

我唔講..你地可能唔知啦..我有時會好自卑嫁..成日諗...點解我咁嫁~

記憶力又差...一陣講完既野..我10秒之內就唔記得....???

係咪唔似呢???唉...算啦~

到左放學..呀sir又留我...留堂班..又留...之後呀sir..話~你去果度先啦~

4點9走,.....唔記得搵返呀sir.....就走左lo~

之後....搵人....玩到7點幾..搭的士返屋企=.="

 

刊登時間︰2005-10-13 12:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]