今日葉sir..冇返牙,,,,巧擔心佢牙,,,,冇事嘛,,吾知點解....巧鍾意葉sir..吾好誤會牙,,吾系果種牙,,,,唉~覺得佢系一個巧巧既老師...上次果件事....我一直都巧想同佢講聲sor......唉....最衰就系我冇呢份勇氣...我寧願多hw...都吾想你吾返,,,,病就多d休息啦..知冇???呢一日..冇乜野...發生....
ps...訓教...zzzz???一定巧攰....但你又知吾知我巧擔心你牙...我打左幾廿次電話比你...我果陣時真系巧擔心嫁...你從未試過吾聽我電話嫁嘛....so我就....我連飯都冇食牙,..呢一晚個胃勁痛囉....你又知吾知牙,,雖然你起身打比我...不過我己經攰@痛到吾知講咩啦....巧眼訓...傾左一陣就收線訓,,,,zzzz....之後吾知你做咩呢...

|