| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 23 日 星期五  | |
| 哈### |
你返左大陸啦~~~~~><
岩岩.......睇你日記板.......原來你........唉~我都唔識點解啦~
好HURT囉....估唔到你仲放唔低佢......唉.......算啦~你留意下..我呢手背景歌啦~你就明啦....
""苦情人""....你就黎走啦...好唔捨得你呀.....幾年既時間.....唔知會變成點呀....但我唔可以咁自私.....留住你
你覺唔覺得我一日比一日對你冷淡呀...仲記得我同你講既野嗎????""...........為你好.......希望你明啦???"""""
仲有呀~你大個嫁啦..唔好成日好似個細路咁啦.知冇????..唉~~~~~~個心好痛呀...

雖然今年既聖誕節....唔可以同你過..我都唔知以後仲有冇呢個機會...但我知...

聖誕快樂!!!!!!
ps..
| 苦情人 |
| 作曲:Horan Chan 主唱:鄧穎芝 填詞:喬星 |
|
讓眼睛關起 我不想再演戲
原諒我太獨立 沒有天生體貼入微
我不知道 怎樣是抽離
但從你每個吻可預期
已經知道 這是厭棄
其實愛下去 也不過 別離
*讓我手鬆開 我不想再死心錯愛
其實你怕寂寞 未見得珍惜給予你的愛
再走多遠 一樣沒將來
就由我帶你轉身下台
再想多遠 也難連載 繼續難被愛
仍然能自愛 別怪責我要分開
曾經想當個好情人 捨身成仁
還愛你愛到往下沉
若要犧牲 方能擁吻
無法一起 再同渡半生
如今找不到好情人 只得苦情人
就算我對你還著緊
亦無耐性陪你 浪費多十秒 傷心
誰有心 還要等 你熱吻
如果必須要好情人 捨身成仁
誰有勇氣愛上別人
若要犧牲 方能擁吻
難道一起 再無下半生
曾經不相信好情人 找不到情人
遇上你曾如何認真
但明白你脾性 就算多十秒 開心
誰有空 還再等 你合襯 |
|
| 刊登時間︰2005-12-23 06:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 137 | »
|