今日..我冇返學呀...>w<"病左呀......
好慘呀....我上個月病到而家都未好返.....好辛苦呀!!!!
有次係電台../..聽到一手歌..係林憶蓮既為何他會離開你!!好有feel呀~
有人打黎啵..唔知係邊個呢....咦~係牙芬呀....佢上緊堂...打比我wo><"
自修中....都搵我..唔錯唔錯**不過唔知佢悶定係問我有冇事呢...
過左一陣..佢又話一陣小息再搵我....okok"""
=.=???點解佢on既.....15號...我以為佢都冇返學tim~原來佢早退...佢一陣做手術呀..希望佢冇事啦~
雖然同佢唔係識左好耐..但話哂都係同班同學呀嘛~係咪????
過多一陣..又有人打黎啦..我以為佢tim...可惜..唔係呀~.....有d失望...估唔到今日係牙芬陪我最多(傾電話)
........過多一陣...呀誠丫哥~(icq).....佢問我有冇睇NaNa..其實我都好想睇><"..但次次都唔記得..一係唔得閒~
....kakak..佢話好好睇wo..佢用bt...過一陣佢sd比我睇..><"唔該哂你呀..丫哥..如果唔係我實悶死啦~~
2點01分睇...睇到差唔多4點..你地應該放緊????ya><"
雖然開頭唔知講咩..不過後尾真係感動到想喊....
牙芬佢話..放學唔去留堂..去搵我wo..唔知佢唔想去定係真係想搵我呢????唔知呀~~~
好悶呀..等左你好耐啦.....
ps.我真係好辛苦呀...唉..
] ]〝愛情通常由單純開始____往往卻因複雜而終結…*
|