今日真係好鬼熱呀!!! {*w*}
今日一起身,勁好玩,玩老點阿媽,同佢講 睇下果邊做咩,佢真係睇 咁我就有廁所用^^本來佢想用>v<之後去M記買左杯凍奶茶 勁眼訓 但係唔訓得 bc應承左我家姐要俾心機@@ 番到去 刀係眼訓 杯野冇用既@_@ 第一堂eng 超俾心機聽書又做w.s 俾miss lam 話我excellent^田田田^之後中文 gd 默豬100分 之後果兩堂唔好講喇,勁煩 bc隻眼好似俾火燒咁 超拿呀 lunch 唔記得攞眼鏡 好好好好鬼死熱呀>o<''lunch之後係科學,shit個quiz得果16分@_@ maths果堂我好似冇點講過野咁,聽到我隔離果個木咀係咁係到發din 好煩呀....放學,閃人...x(丨)x
|