今日無啦啦5點半自己彈左起身,覺得好精神,咁就落樓下7仔野食啦,食左兜魚旦,好味到好似食緊一大堆有味既粉咁,食完見仲早5:30,又去跑左一陣,之後返到去屋企沖涼,舒服...可能跑到出晒汗,又訓左兩個字左右,又起左身,好波,終於夠鐘起身返學啦!!!食早餐,刀係屋企好!!!返學,今日開x'mas p!!!好啦,我攞部手提返學啦!!!咁我就聽住歌返學啦,gd...返到去,冇咩人係到,因為要8:30返...下!!咁我7:45返到去做咩好呢??好彩大鼻,肥龍,肥峰遲我小小返...又食魚旦,學校果d刀ok啦...一個二個刀話要食定野,話因姦會冇野食...上到去課室,聽歌...d女刀開始返,一返到黍就轉玩影相,gd...大頭返到,係到講邊個邊個整sushi,佢仲話佢''整汽水'',汽水佢刀識整??笑死XDDD,之後係D咩咩聖誕崇拜,好悶呀...><''食野,同6雞,小兒砌汽水金字塔,砌左3次先得..xdd我由此至終,刀係覺得只有蛋糕安全,有兩隻,mango同雜果,係人刀食mango果隻啦,大班出品,唔會食到嘔掛,仲有d雞亦呀,意粉呀刀好味!!!哈哈,2姐係到用d蛋糕反,俾人罰,我快面刀奶左野,沖左去廁所到洗面,見到人地班班刀係叫外賣,覺得佢地好鬼死串,想沖去食晒D野佢...之後又反D''好好反的''東東...笑死,東東出黍唱歌,真人勁舞*U*,跟住有速遞,''6雞壽司'',GD...之後睇電視台果個點歌,點完MISS袁叫人去借D歌番黍俾我地班唱,家姐無啦啦叫我唱無雙譜,唔好反啦,我唱歌超難聽,仲唱咩!!!走果時,好唔捨得今日,之後就去左...去到月台先記得要去買糖俾阿媽做X'MAS禮物,死得喇@#%!
|