2010 01 02
剛剛去了幾位朋友的blog
發覺個個都有為2009年作一個回顧
諗諗下......等我都打番d野先-3-''
2009年
很多事都忙記了......
有些事以為是2009年發生
卻是2008 的事情/__\''
可想2009 過得多麼快
2009年到底有d咩特別事發生呢?
想不到.......想不到
原來我2009年過得這麼沒意義啊 -/\-''
D.I pass
成功成為步操導師
以後還要多加努力 /__\ ''
1月 生日的人特別多 -,-
2月 增廣見聞,,去江西,,諗番真係.............超難忘
3月 還不錯,,我生日-v-''
4月 有假放
5月 差不多
6月 還可以
7月 又放假 ,, 同Darling 一齊學野 + D.I 訓練
8月 進入冬眠狀態,,請勿打擾 ( 同Darling 一齊學野 + D.I 訓練)
食了1頓全辣餐,,我愛辣蟹-v-''
9月 養尊處優2個月 重2kg xD'' ( 經過40多小時 的訓練 ,,D.I 考試 及格 -v- )
10月 平靜 ( 暴風雨前夕總是平靜的 ......... )
11月 比死更難受-,-''
12月 我愛聖誕節!!-v-''
其實2009年有好多唔開心的事發生
有的過去了
有的卻延續下去
.................................
但願未來一年
心想事成
加油!!!!
|