|
今日係星期日牙..''!!咁我都成11點先起身...''今日終於好番多d啦..''!!講野都多左!!!
不過蕉早都仲有小小燒..!!跟住起身咁我又係玩左陣電腦,,.''咁就食野..食完野..食藥!!!
食完藥..好眼訓..咁就教豬左一陣啦...''!!之後兩點幾起身..''繼續玩電腦...我都係冇溫到書...''
跟住一路咁玩電腦啦..''都冇乜做過其他野..不過感覺到好暈...同埋超爆頭痛...
個頭就黎爆..''!!搞到本來諗住溫書都冇溫到...哈!!聽日我既死期就到...''!!!今次第3個學期既考試本來都諗
住好努力咁溫書..但係呢個病搞到我冇晒心機..''今次我又決定左放棄..''
死就死啦..''哈..都慣左!!考得好同差都冇分別.都唔洗留級既..車!!
跟住一路玩..瑁到7點鐘..食飯..''!!食完飯..睇電視...沖涼..''!!
之後10點幾到啦..''無啦啦電話響..我以為搵牙哥啦..點知係搵我..
因為呢幾日都少左人搵我..就算搵我我都唔會聽..因為我失聲..講唔到野..''!!
河馬真好彩..係我病左之後講番野第一個聽既電話...''哈..''!!
之後到左..12點..咁我就教教豬啦..''!!完!!
 |