to312
暱稱: [[..''杜杜!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
星期44..''
佛誕..*
通告
星期日..
星期6
文章分類
全部 (246)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 109
今日人氣: 0
累積人氣: 7833
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 14 日  星期六 晴天

 

__〞..返軍丫!!!>v< 驚訝

            

今日係星期六..''一大清早就要起身..真係慘!!..''今日要返功輔班牙...><''不過我都遲到左架啦..算啦!!哈哈,,返到去就計下數個d咁..仲睇下書...跟住..''到最尾果幾個字個時,,,先知道個牙sir原來都係低能架...''估唔到佢咁白痴,,,玩埋晒d低b野..""!!,到左10點啦...''咁就好盡時落堂啦...獅子佢要返軍牙..''咁就得我同河馬走..''走個時就見到sa..''布甸佢地!!跟住諗住行去市中心...點知行行下...河馬話要去我屋企睇電視...睇卡通片..估到河馬都有d白痴..''哈!!不過佢不嬲都係架啦..卡卡..''之後去到我屋企啦...佢就打電話...''跟住就話係埋我屋企食tim喎..''咁我地係屋企就玩下電腦..聽下歌..''睇左d好悶既碟...差d訓著!!!

今日既lunch係由我下廚架...''!!辛苦晒..''咁我就梗係整公仔麵架啦..河馬..好唔好味牙!!梗係好味啦...哈..我整既算係咁啦!!咁食完之後...咁河馬就係到睇書..咁我就係到換3牙個d野啦..''跟住d電話有係咁響...真係麻煩..''我已經好忙架啦!!><''我d野都唔知去晒邊!!..''好啦..''兩點9啦..係時候出門口啦...''咁我就同河馬一齊走啦..''落到去輕鐵站個度..''咁就見到布甸...丹子..伍小朋友啦!!咁就同河馬講拜拜啦...小心d啦!!咁我就返軍啦!!

到左3點啦...我要4inlu..哇哇...曬到牙媽都唔認得牙...痴線的!!><''好鬼熱牙...''好啦好啦...快d啦..''唉唉...套制服俾人捉tim..哈..唔緊要啦..我冇帶帽同章套..都係罰10下situp..無所謂啦..好易姐!!...4in完之後咁就入課室啦...正牙..冇咁熱lu...跟住就係到唱兵歌喎...開始個時都冇聲..之後有d人返左黎啦..咁繼續唱都係無咩野..之後就有條kai子入黎唱啦..佢真係笑死我牙...請不要這麼的可愛..!!please!!跟住之後就去上興趣章啦..係到玩國際象棋..''唔識玩喎..''咁就同個fd係到傾計啦...''咁又係到扮下野咁..跟住sd左個massage俾老公..之後佢打番黎..嚇死人..咁我冇聽..''之後個牙sir又電話響喎..笑死我..''咁等多一陣咁我打番俾老公...''跟住d牙 sir係咁行過黎...嚇死我..咁我就好快咁收線啦..''之後過左冇幾耐就落堂啦!!..''咁要操,,,但係我冇去操...''跟住打左俾獅子傾陣電話..''點知佢條友係到粉前粉後...''救命...傾到我冇引..><''cut線啦...!!唔同你傾牙..哼!!跟住咁我就睇yes!啦...都幾好睇!!之後坐左係到啦..''個leader..鄭sir過左黎傾下計咁...佢真係笑鬼屎我啦..''佢好搞笑牙講d野...原來佢係讀mkp架..不過畢左業lu..見你唔到tim..哈!!不過估唔到你咁叻...!!卡卡!!..''好啦...可以4out啦..快d啦...哇哇..俾蚊咬牙...討厭!!><''4out完之後等埋個fd一齊走啦..''等完之後王sir請飲野..''跟住我地就係到傾計啦..d牙sir講d野咁深奧既..''原來呢王子係粗口黎架!!大家唔好講啦...知冇?!今日6點9先走...跟住返屋企個時見到老豆!!

6點10過d到就返到屋企啦..係咪好快呢..哈哈!!返到屋企太熱啦..我頂唔順...我就好快咁去左沖涼..''哇哇..正呢..即刻冇咁熱..卡卡!!沖完之後就食飯啦..''咁食左都幾耐下...哈!食完之後咁就睇下電視咁...''之後就打左呢篇日記啦..''完!

     

刊登時間︰2005-05-14 08:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]

     

 
2005 年 5 月 13 日  星期五 晴天

 

..''班堂,,[篤篤篤!!]哈! 愉快

            

今日係星期五...蕉早..成家都唔識起身牙..今日好叻..我係最早起身個個..不過都係遲左架啦..哈!!7點2先起身!!起左身之後就上網睇下日記留下言咁..跟住就換3個d啦..今日搭7到就出門口..冇同老公一齊返今日!!今日返到去..入到學校就去左toilet先..整整個頭佢..''出番黎個時見到河馬..得佢自己一個..其他人唔見晒..跟住就上左109室搵佢地..''跟住坐左一陣就落去排隊...好耐冇試過早會lu!!今日shu佢又唔舒服lu..話想嘔..仲以為佢又暈tim..哈!!今日早會都唔係好耐..''不過隻腳好痛企到...><''唉!!舊患復發..真係慘!!

今日第一堂係電腦..''孖堂..好鬼死支力..''佢講d野都唔多明...對電腦冇咩興趣...原來d-man電腦好勁...都係宜家先知!!跟住講書講左大半堂先上電腦室..''悶..''又要我行樓梯..''痛死我..''上到去仲要企喎...救命!!好憎牙..''唉..終於都到落堂..''落左堂...之後又係問人借書啦...問左2c借..發現佢地原來有history架..''下次問佢地借先..唔洗帶lu..卡卡!!>v<之後就history test..''唔識唔識...錯晒..!!亂填..救命...!!好辛苦先挨到落堂...之後就英文堂啦..laulau姐..救命...又係到做埋d無聊野..痴線的!!悶到嘔..救命..肥溫就係到係咁睇相..睇極都唔厭...都唔知咩人黎架!!之後又到小息啦..''小息就上art啦..''我冇帶泥牙..''獅子好衰..明明冇帶...就走去拎個新既..''呢d行為唔要得!!之後miss施叫我幫佢睇下d人提下佢咁..但係我都冇做到..之後海馬俾左佢舊泥我...''但係我都冇整到..唔知整左d咩出黎!!唉..終於又落堂了...''lunch lu..到左!!

到左lunch啦..''又發現左d好驚嚇既消息..''好多人都話見到牙女麻...但係牙女麻佢今日係冇返架喎...真係驚驚!!點解牙女麻冇返都冇咁既..發生咩事..真係奇怪..''算啦...講講下都冇理到lu..今日又係食埋晒d冇益既野...差唔多日日都係咁架啦..買完之後坐低左...好野..唔洗企..唔洗咁痛!!坐低左之後就係到玩個d啦...都唔記得左做過d乜...算啦!!..''我諗唔到牙...''><

lunch完左啦...跟住係中文堂牙..''今日中文堂係到講d作文...好搞笑..''好似係到作緊笑話一則咁..''哈!講完之後就對下工作紙d答案咁...都好無聊下...''咁我就好似係到寫手冊...''中文堂完左lu..跟住到左左班堂啦..以為佢教書啦..點知唔係..俾我地玩喎..好野..!咁我啦..河馬啦..c子啦..陳青啦..theresa...佢地就一齊玩猜猜畫畫牙..好玩牙..哈哈!!玩玩下...布甸..江江同埋霖佢地加入喎...跟住又一齊玩啦..獅子佢好好笑..''『呢個係咩牙..手!宜家最新個d呢..係到篤篤篤..獅子..你太可愛啦...我愛你!!』.''.我地玩到係咁嗌個d咁..但係我個組都係行得最快架..yeah!!跟住好快咁佢就話要執野喎..都仲未玩夠..唉..咁冇引架!!><''掃興..''車..唔緊要啦..下次再玩過..哈哈!!之後3點10到就落堂lu...''之後就同左河馬..shu佢地一齊走..去到輕鐵站..我就自己一個行左返屋企lu..''

4點3到就返到屋企啦..''返到去跟住見到d好恐怖既野...一見到我就係到嗌啦..''但係冇人聽到...但係真係好驚囉..''媽咪牙..屋企又冇人喎...嚇死我咩想!!之後我就係到玩電腦個d...冇理到佢..''玩到牙媽返左黎....返左黎我牙媽都冇理到佢..咁我就繼續係到玩...跟住玩埋d好白痴既野...係到覆人日記...哈哈!!覆完之後..咁我就打日記啦...完!!

     

刊登時間︰2005-05-13 06:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]