今日有pe堂,,
反接力,,
我同欣,雯,詩一組..
欣第一棒,,
詩第二棒..
雯第三棒..
我第4棒..
之後張sir叫我地自己嘗下,,
雯泉比我,,
佢比我棒係張支棒反左,,
之後比我,,
我都5知點接支棒,,
-.-'''
之後張sir話下堂先比賽..
其實今堂都得ja,,,=3='
午息之後,,打左鐘,,
個死人陳妙亭冇啦啦出現係我班門口,,
話我地好嘈,,
佢都低低地ge,,
班班都係咁ge啦,,
之後仲要我地係放左學之後,
係班度留15份鐘..
又話我地反粉筆,,
搞到成地都係,,
真係好鬼憎佢,,
要留cm我啊,,,
|