今日.... 要勁溫野唔多得閒打blog....
今日.... 一起身....做理d工課 之後玩"生化xx"係到射人... 勁正.... 之後冇拿拿比人一推左係地下.... 比勁多野圍死左 - - 之後食lunch... 係到勁溫中史同地理.... 唉.... 係到講理.... Yesterday同某某人講電話...先知道某某人禁9.....(容後公佈) 食dinner之前....比我家姐串咀= = 今日係禁多.....
今日.... 10點番左小學.... 之後.... 開電腦玩..... 無奈.....今日手氣唔好.... off左.... 比呀媽叫我溫書..... 係溫書個時....同到某某人講電話 今日..... 好悶...../\