|
|
細蚊AND偉哥,,莪噯您..!!
|
♥我曾 認真深愛著 1個人!
曾答應只愛我1個 t3t`™:}
|
|
|
今日鯊鯊,,倒奶去左禾屋企玩通頂..
好好玩牙**跟住冇野做..
鯊鯊話要打比毛良-_偉'`
佢地傾左1陣..\\*-+/
鯊鯊話毛良-_偉講野好細聲'`
傾傾下..禾都吾知邊個cut邊個線**
-0-冇野好講Na..\\
跟住同佢地玩到仆街..
哈哈`哈..\\+-*..
|
| 刊登時間:2007-04-05 07:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 150 | »
|