|
|
細蚊AND偉哥,,莪噯您..!!
|
♥我曾 認真深愛著 1個人!
曾答應只愛我1個 t3t`™:}
|
|
|
|
點解今日禾喊..\\
梨吾過黎牙..
梨知吾知禾喊係因為咩牙!??**
吾係因為禾頭暈牙..
禾喊都係因為梨..
明知禾喊,,梨都吾過黎..]]*
其他人都有過黎問禾做咩啦..
點解梨可以不聞不問..??**
當咩事都冇發生到牙..!??
仲要同人地玩得咁開心..!?
個陣時係到諗:;:禾以後刀吾想見梨..
!t^t"禾足足喊左2 22堂..
梨知吾知牙..
可能梨真係吾知啦..\\
禾好累牙..如果梨吾鍾意禾既話..//
梨可以同禾講清楚..?? ?"
吾好再比禾愛梨愛到越黎越深+x..*
今日禾吾想笑..
但禾吾想比梨見到禾個樣咁殘,,]]*
喊到隻眼腫左..!?**
係課室個陣..
同佢地班人玩[[誠實&大膽..]]''
唉..轉中左禾牙..*
佢地叫禾咀毛亮偉,,0.0
但係禾又唔色做w0o''\\
唉~失敗..]]]*
哈哈..原來梨想嫁..
嘻..但比人望住..好吾舒服牙**
**1齊既時候又不懂珍惜,,
吾通真係要到分離既時候先懂珍惜\\\\*
說不出口的我更難過..
明明就在身邊. .而你卻看不見 Wo*
也許你聽不到 多麼大聲的說我愛你
也許你也看不見 但我會一直守在身邊
看見你正在看著我 連時針分針刀忘了轉動
跟在你左右 看你每一個笑容
好久沒有 那麼幸運 看見了愛
其其:
不要走 !大鐘即使敲響你別放開手 !
朋友仔 ` 我愛你 ! ♥;=)'
想和你分擔苦楚`我知我未夠資格!♥;-}
|
| 刊登時間:2007-03-16 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 150 | »
|